Εμπειρία Πελατών σε ένα Ταξιδιωτικό Γραφείο

Για ένα IATA τουριστικό γραφείο, η Εμπειρία Πελάτη αφορά το σύνολο των αλληλεπιδράσεων που έχουν οι ταξιδιώτες από την αρχική επαφή έως και την επιστροφή τους από το ταξίδι. Περιλαμβάνει κάθε σημείο επαφής, είτε είναι online είτε είναι εκτός σύνδεσης και στοχεύει στο να δημιουργήσει μια μοναδικής εξατομικευμένη και αξέχαστη εμπειρία για τους ταξιδιώτες. Η παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών, ειδικών ταξιδιωτικών συμβουλών, αποτελεσματικών διαδικασιών κράτησης και 24ώρη υποστήριξη αποτελούν βασικά στοιχεία μια ευχάριστης εμπειρίας πελάτη.

Ο στόχος είναι να υπερβείτε τις προσδοκίες των πελατών σας, να ενισχύσετε την αφοσίωση και να διασφαλίσετε ότι οι ταξιδιώτες θα έχουν ένα ευχάριστο και χωρίς προβλήματα ταξίδι.

Επικοινωνήστε με την Arkias Academy (education@arkias.gr) και ενημερωθείτε για τα ολοκληρωμένα εκπαιδευτικά και συμβουλευτικά προγράμματα Εμπειρίας Πελατών.