Σε αυτό το εργαστήρι θα μάθετε τεχνικές επικοινωνίας, ώστε να συμβάλετε ευχάριστα στην εικόνα που έχουν οι πελάτες για την επιχείρηση, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.
Θα εξασκηθείτε ώστε να χρησιμοποιήσετε ένα στυλ που επικοινωνεί διακριτικότητα και αξιοπιστία. Καταργήστε ή διαχειριστείτε τα εμπόδια της επικοινωνίας και χρησιμοποιήστε οπτικά, λεκτικά και φωνητικά στοιχεία.
Το μοντέλο επικοινωνίας Know-Feel-Do. Πέντε CX ενέργειες που συμβάλουν στην αξιόπιστη επικοινωνία του brand και εξυπηρετούν την στόμα με στόμα δωρεάν διαφήμιση.
Η δύναμη της επιτυχημένης CX επικοινωνίας
Η εφαρμογή & κοινοποίηση των CX ενεργειών σας
Eνσυναισθητική ακρόαση