Ενίσχυση της Εμπειρίας του Πελάτη

Διάρκεια

4 Ώρες

Διεξαγωγή

Αίθουσα Διδασκαλίας

Διάρκεια

4 Ώρες

Διεξαγωγή

Αίθουσα Διδασκαλίας

Περιγραφή

Σε αυτό το 100% βιωματικό εργαστήρι, οι συμμετέχοντες θα εφαρμόσουν όλα τα CX εργαλεία. Θα διαμορφώσουν μέσα στο CX Framework το ιδανικό ταξίδι του πελάτη στην επιχείρηση για καθένα από τα Σημεία Επαφής που θα αναλάβουν.

Με την οπτική του πελάτη και με την γνώση των διαδικασιών και εργαλείων της επιχείρησης θα ηγηθούν σε ομάδες της υλοποίησης ενός CX συστήματος.

Πληροφορίες

4 Ώρες
Αίθουσα διδασκαλίας: Λ. Συγγρού 188, 17671 Καλλιθέα Αττικής & πλατφόρμα e-class
Παρέχεται Πιστοποιητικό
  • Κάνοντας το κάτι παραπάνω
  • Ορισμός του “ένα βήμα παραπέρα”
  • Πραγματικά παραδείγματα από την ελληνική & παγκόσμια αγορά
  • Εργαλεία εμπειρίας πελατών o

Το Ταξίδι Πελατών

  • Persona
  • Habit-forming (δημιουργία συνήθειας)
  • CX Δείκτες Απόδοσης (KPIs)
  • Η Φωνή του Πελάτη (VoC)
  • Εμπειρία χαρτογράφησης.
  • Κριτήρια για Ευχάριστες και Δυσάρεστες Εμπειρίες (wow και outch)

 

Δήλωση Ενδιαφέροντος