Έχετε αναρωτηθεί ποτέ τι κάνει τις επιχειρήσεις και τα εμπορικά σήματα επιτυχημένα. Είναι τα καινοτόμα προϊόντα τους, οι αποτελεσματικές διαδικασίες τους ή απλώς η τύχη;
Σε αυτό το εργαστήρι θα γνωρίσετε τι κάνουν οι επιτυχημένες εταιρείες, πριν ξεκινήσουν την κατασκευή ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας.
Κοιτάζουν τους πελάτες τους!
Οι πελατοκεντρικές εταιρείες γνωρίζουν στο σύνολό τους, ότι οι πελάτες τους αποτελούν τον σημαντικότερο παράγοντα και αιμοδοσία της επιχείρησης. Οι εταιρείες αυτές καταβάλλουν πάντα προσπάθειες για να προβλέπουν τις ανάγκες των πελατών και να υπερβαίνουν – με συνέπεια – τις προσδοκίες τους.
Ακούγοντας τους πελάτες
Διερεύνηση των αναγκών των πελατών
Διαχείριση των προσδοκιών των πελατών