Προσδιορισμός και Διαχείριση των προσδοκιών των πελατών

Διάρκεια

6 Ώρες

Διεξαγωγή

Αίθουσα Διδασκαλίας

Διάρκεια

6 Ώρες

Διεξαγωγή

Αίθουσα Διδασκαλίας

Περιγραφή

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ τι κάνει τις επιχειρήσεις και τα εμπορικά σήματα επιτυχημένα. Είναι τα καινοτόμα προϊόντα τους, οι αποτελεσματικές διαδικασίες τους ή απλώς η τύχη;

Σε αυτό το εργαστήρι θα γνωρίσετε τι κάνουν οι επιτυχημένες εταιρείες, πριν ξεκινήσουν την κατασκευή ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας.

Κοιτάζουν τους πελάτες τους!

Οι πελατοκεντρικές εταιρείες γνωρίζουν στο σύνολό τους, ότι οι πελάτες τους αποτελούν τον σημαντικότερο παράγοντα και αιμοδοσία της επιχείρησης. Οι εταιρείες αυτές καταβάλλουν πάντα προσπάθειες για να προβλέπουν τις ανάγκες των πελατών και να υπερβαίνουν – με συνέπεια – τις προσδοκίες τους.

 

Πληροφορίες

6 Ώρες
Αίθουσα διδασκαλίας: Λ. Συγγρού 188, 17671 Καλλιθέα Αττικής & πλατφόρμα e-class
Παρέχεται Πιστοποιητικό

Ακούγοντας τους πελάτες

  • Ομάδες εστίασης
  • Τρόποι λήψης σχολίων και αποφάσεων
  • Σημεία Επαφής στην επιχείρηση
  • Πωλητές και εξυπηρέτηση πελατών
  • Διαδικτυακός Ιστός, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και κοινωνική δικτύωση
  • Παρατηρώντας τους πελάτες σας

Διερεύνηση των αναγκών των πελατών

  • Τρέχουσα και επιθυμητή κατάσταση
  • Γεφυρώνοντας το χάσμα

Διαχείριση των προσδοκιών των πελατών

  • Στρατηγικές για την Διαχείριση των προσδοκιών του πελάτη (Habit-forming)
  • Customer Journey Map

Δήλωση Ενδιαφέροντος