Η Οικοδόμηση Σχέσεων στην Εμπειρία Πελατών

Διάρκεια

4 Ώρες

Διεξαγωγή

Αίθουσα Διδασκαλίας

Διάρκεια

4 Ώρες

Διεξαγωγή

Αίθουσα Διδασκαλίας

Περιγραφή

Δεδομένου ότι η αξιοποίηση των εργαλείων του προγράμματος Εμπειρίας Πελατών, είναι ο μόνος τρόπος για την δημιουργία επαναλαμβανόμενων (πιστών) πελατών, η οικοδόμηση και η διατήρηση μιας ισχυρής σχέσης με τους πελάτες είναι ένα πολύ κρίσιμο σημείο.

Σε αυτό το μάθημα, θα μάθετε πώς να δημιουργείτε μια καλή – σταθερή – σχέση με τους πελάτες σας, δίνοντας προσοχή στις ανάγκες του, να είστε θετικοί και να συμπάσχετε με τον πελάτη, συσχετίζοντας τις δικές σας εμπειρίες και εξομαλύνοντας τις ανησυχίες του.

Πληροφορίες

4 Ώρες
Αίθουσα διδασκαλίας: Λ. Συγγρού 188, 17671 Καλλιθέα Αττικής & πλατφόρμα e-class
Παρέχεται Πιστοποιητικό

Εστίαση στον Πελάτη: Δίνοντας του προσοχή.

Όταν εστιάζετε στον πελάτη, (αποτέλεσμα: χτίζετε μια σχέση εμπιστοσύνης)

Εστίαση στον πελάτη: η Σχέση με τους πελάτες.

Όταν δείχνεις στον πελάτη ότι σημαίνει κάτι για σένα (αποτέλεσμα: νιώθει ότι τον αναγνωρίζουν και τον εκτιμούν)

Εστίαση στον πελάτη: Να είσαι θετικός.

Φιλικός και ευχάριστος επαγγελματίας που χτίζει και ενισχύει τις σχέσεις (αποτέλεσμα: καθιστά εσάς και την επιχείρηση ως ευχάριστο περιβάλλον για συνεργασία)

Ενσυναίσθηση με τους πελάτες: Μεταφέροντας την εμπειρία σας.

Ξέρετε ποιο είναι το καλό για τους πελάτες σας! (αποτέλεσμα: ο πελάτης νιώθει ότι τον ακούνε και τον καταλαβαίνουν.)

Ενσυναίσθηση με τους πελάτες: Η Αντανάκλαση του συναισθήματος.

Η καλή εξυπηρέτηση πελατών απαιτεί ενσυναίσθηση, δημιουργήστε ικανοποιητικές σχέσεις με τους πελάτες σας (αποτέλεσμα: δείτε τα πράγματα από τη δική του οπτική γωνία)

Ενσυναίσθηση των πελατών: Η αντιμετώπιση των δυσκολιών.

Η αντιμετώπιση των δυσκολιών είναι ένα μεγάλο μέρος του να είσαι επιχείρηση με ενσυναίσθηση (αποτέλεσμα: είναι σημαντικό να καθησυχάζετε τους πελάτες ότι δεν είναι μόνοι)

Άσκηση: Οικοδόμηση σχέσεων με τους πελάτες (προσομοίωση).

Σε αυτήν την άσκηση, πρέπει να δείξετε πως αξιοποιείτε τις στρατηγικές και τα εργαλεία για την οικοδόμηση σχέσεων με τους πελάτες.

 

Δήλωση Ενδιαφέροντος