Δεδομένου ότι η αξιοποίηση των εργαλείων του προγράμματος Εμπειρίας Πελατών, είναι ο μόνος τρόπος για την δημιουργία επαναλαμβανόμενων (πιστών) πελατών, η οικοδόμηση και η διατήρηση μιας ισχυρής σχέσης με τους πελάτες είναι ένα πολύ κρίσιμο σημείο.
Σε αυτό το μάθημα, θα μάθετε πώς να δημιουργείτε μια καλή – σταθερή – σχέση με τους πελάτες σας, δίνοντας προσοχή στις ανάγκες του, να είστε θετικοί και να συμπάσχετε με τον πελάτη, συσχετίζοντας τις δικές σας εμπειρίες και εξομαλύνοντας τις ανησυχίες του.
Εστίαση στον Πελάτη: Δίνοντας του προσοχή.
Όταν εστιάζετε στον πελάτη, (αποτέλεσμα: χτίζετε μια σχέση εμπιστοσύνης)
Εστίαση στον πελάτη: η Σχέση με τους πελάτες.
Όταν δείχνεις στον πελάτη ότι σημαίνει κάτι για σένα (αποτέλεσμα: νιώθει ότι τον αναγνωρίζουν και τον εκτιμούν)
Εστίαση στον πελάτη: Να είσαι θετικός.
Φιλικός και ευχάριστος επαγγελματίας που χτίζει και ενισχύει τις σχέσεις (αποτέλεσμα: καθιστά εσάς και την επιχείρηση ως ευχάριστο περιβάλλον για συνεργασία)
Ενσυναίσθηση με τους πελάτες: Μεταφέροντας την εμπειρία σας.
Ξέρετε ποιο είναι το καλό για τους πελάτες σας! (αποτέλεσμα: ο πελάτης νιώθει ότι τον ακούνε και τον καταλαβαίνουν.)
Ενσυναίσθηση με τους πελάτες: Η Αντανάκλαση του συναισθήματος.
Η καλή εξυπηρέτηση πελατών απαιτεί ενσυναίσθηση, δημιουργήστε ικανοποιητικές σχέσεις με τους πελάτες σας (αποτέλεσμα: δείτε τα πράγματα από τη δική του οπτική γωνία)
Ενσυναίσθηση των πελατών: Η αντιμετώπιση των δυσκολιών.
Η αντιμετώπιση των δυσκολιών είναι ένα μεγάλο μέρος του να είσαι επιχείρηση με ενσυναίσθηση (αποτέλεσμα: είναι σημαντικό να καθησυχάζετε τους πελάτες ότι δεν είναι μόνοι)
Άσκηση: Οικοδόμηση σχέσεων με τους πελάτες (προσομοίωση).
Σε αυτήν την άσκηση, πρέπει να δείξετε πως αξιοποιείτε τις στρατηγικές και τα εργαλεία για την οικοδόμηση σχέσεων με τους πελάτες.